Wednesday 25 November 2015

Awas penipu ini. Asmawi bin Muhamad Nor

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua .
 Sila berhati hati dengan penjual ayam eksotik yg bernama Asmawi b Muhamad Nor .Seorang sahabat dah terkena. Modus operandi. Mengiklan di mudah.Apabila di telefon akan mengatakan stok ready dan akan hantar sendiri secepat mungkin. Diminta buyer untuk bank in secepat mungkin kerana stok terhad. Dia akan whatapps gambar dia untuk yakinkan buyer. Sila lihat dibawah. Selepas itu tiada ayam yg dihantar kepada buyer walaupun selepas seminggu. Bila di telefon iakan mengatakan akan refund balik duit, tetapi sampai beberapa hari masih tidah berbuat demikian. selepas itu talian telefon beliau juga tidak di aktif. sehingga sekarang gagal dihubungi.
Nama: Asmawi b Muhamad Nor
Maybank: 1641 6498801
Bagi yg ada matlumat sila PM saya.



Alamat tempat tinggal: Rumah Murah PKNS Beranang, Selangor.


Nama nama yg digunakan adalah nama adik perempuan beliau . Beberapa orang sahabat telah telefon adik beliau dan mereka tidak mahu masuk campur kerana ramai yg sedang mencari. Gambar diatas disah kan betul oleh beberapa kenalan beliau.
 Nota: Post ini kan terus berada di blog saya sehingga dia memulangkan duit kepada sahabat tersebut..
 
 Pada 1 Disember 2015 , satu laporan polis telah dibuat untuk tindakkan selanjutnya bagi mengelakkan beliau terus menipu orang lain.



3 comments:

  1. Rupa si penyangakkkkkkkk perosak bangsa dan negara

    ReplyDelete
  2. Org beranang ke? X jauh gan tmpt sye nie

    ReplyDelete
  3. Ini akan mencemar bg peniaga yg jujur menjual ayam melalui mudah seperti kami. Orang ramai akan takut untuk membeli walaupun betul.

    ReplyDelete