Wednesday, 2 January 2013

Untuk dijual 2014/ For sale 2014

Stok terkini untuk Baka ayam siam ekor serai
Minat call kami

 Jualan anak ayam sabung siam sepanjang masa 2014

Boleh call kami jika berminat dgn anak anak pembaka  pilihan

Hanya RM: 30 ~50 . bergantung pada saiz dan baka.







Jualan Sept 2013
anak kecil baka baik dan terpilih , hanya RM 10 ~50. Sudah divaksin call 012-7778510

Boleh datang sendiri untuk tengik bapak dan ibu utk lebih puas hati.
Motto kami" Nego sampai letgo, kami bukan orag tengah tapi menternak sendiri.

Bulan Feb 2013
Anak ayam sabung RM50 seekor (nego)
Poland Golden and Blue RM200 ( nego)





Bulan Jan
Anak ayam sabung batang kaki. umur 2 bulan sepuluh ekor lagi . RM30 seekor. Boleh pilih kalau datang sendiri kat Tasek gelugor, S.P.U . seperti gambar dibawah.


Terima kpd En In dr Permatang Durian, Kedah  kerana sudah sambar sepasang. Harap sepasang tu akan jadi penyeri reban beliau.

Terima kpd Pak Lang Lah dr Jarak kerana menyambar 3 ekor.

Terima kasih dari En M kerana membeli 2 ekor

Masih ada 8 ekor lagi sebab stok baru dapat dr rangkaian kami.

Salam, berikut adalah ayam sabung untuk dijual.

Pengambilan sendiri di Jarak Atas , Tasek Gelugor, Pulau Pinang

Ayam sabung Emas


Induk Jantan RM150 ( jari ada kecacatan sikit), tapi perlawanan baik.


Induk Betina RM200


Induk Betina RM200

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Saya amat tertarik dengan kandungan blog dan pencapaian encik dalam bidang ternakan. Amat sesuai la untuk dikongsi bersama sebagai panduan dan juga motivasi kepada orang lain.

    Apa-apa pun, saya amatlah berbesar hati sekiranya ada sesiapa penternak mahu untuk menjual telur burung puyuh - subur
    (tak kira spesies apa yang available.

    Oleh itu, saya sanggup membayar harga telur puyuh termasauklah harga penghantaran (kurier) ke kota kinabalu, sabah seandainya ada pihak yang mempnyai telur extra dan mau menjualnya.

    saya tidak bercita cita tinggi untuk peringkat awal ni... sekiranya ada 10-15 biji telur subur itu suda memadai untuk saya.

    Semoga sukses selalu dengan blog dan bisnes ternakan ya.

    ReplyDelete
  3. Saudara Richard, terima kasih kerana sudi membaca blog saya dan memberi komen anda. saya rasa gembira apabila dapat berkongsi ilmu dengan pembaca. Mungkin ada pembaca yg akan lebih berjaya dengan tip-tip/ panduan yg diberikan oleh JAA. Mengenai puyuh saya dah sembelih semuanya , tapi pengalaman membela telah ditulis dlm blog ini.Jika ada pembaca yg dapat menolong Richard silakan.
    Semoga anda akan bejaya juga. Ilmu yg baik jika dikongsi, insyaaalah Allah akan memberi ganjarannya.

    ReplyDelete
  4. saya jai tertarik dngan ayam bantam silver dan jugak gold awak,saya dari sabah,di sabah memang susah dapat jinis cam ayam ni,saya teringin nak belih biarpun telur dia je dan hantar ke sabah berapa kah kos penghantaran ke kota kinabalu sabah?saya perna jugak order dar jagoh farm kirim ke sabah,dan ia berhasil dtetaskan

    ReplyDelete
  5. Jai, saya tidak pernah hantar sabah ke sarawak. Maaf, dan saya pun tak tahu prosedur, binatang hidup melibatkan permit dll.

    ReplyDelete
  6. salam!memang klau ayam susah nak krim ke sabah,tapi telur boleh,

    ReplyDelete